Üürikinnisvara haldus

Üürikinnisvara halduse puhul on kõige olulisem maksete tagamine. Pidevalt laekuvad maksed üürnike poolt tagavad vajaliku rahavoo. Omame pikaaegset kogemust üüriportfellide haldamisel ning oskame kliente mis tahes küsimustes nõustada ja aidata.

Üürikinnisvara rahavoo tagamiseks tuleb järjepidevalt jälgida objekti amortisatsiooni kulgu. Tagades planeeritud parendustööd on võimalik tulevikus kokku hoida suurema remondi kulu pealt ning lisaks on võimalik objekti kõrgema hinnaga üürile anda.

Rendiportfellide puhul on oluline madal vakants. Meie hallatavate portfellide vakants jääb keskmiselt alla 2.5% aastas. Suudame madalat vakantsi pakkuda tänu oma pühendumise ja teadmiste. Mõistame mis tahes objekti võimalusi ning oleme operatiivsed oma tegemistes.

Suudame kliendiga kaasa rääkida uute objektide leidmisel. Teame, mis on hea rahavoo objekt ning mõistame selle tugevusi. Tänu portfelli suurusele suudame pakkuda ka oma klientide objektide kiiret vahendamist läbi kliendiportfelli.

Oleme alati 24/7 kättesaadavad ning tänu sellele on meil toimiv üürikinnisvara haldussuhe nii üürniku kui ka omaniku vahel. 

Üürikinnisvara halduse puhul pakume klientidele täislahendust.

Meie tegevused:

1) Igakuine üüri- ja kommunaalmaksete laekumise kontroll

2) Üürnikute jooksvate küsimuste lahendamine

3) Üüripinna vabanemisel uue üürniku leidmine

4) Üürilepingute ja aktide koostamine

5) Üürikorteri remondi- ja avariitööde korraldamine

Tekkis huvi? Võta meiega ühendust kasutades allolevat vormi:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top